Politica de confidențialitate
Compania Habio AG Development (denumită în continuare „Beneficiarul”) administrează și este proprietarul platformei https://www.habio.ro/ (denumită în continuare „HABIO”).
Proiectul rezidențial HABIO este dezvoltat de Beneficiar si își asumă calitate de „Operator de date cu caracter personal” în raport cu activitățile de prelucrare a datelor descrise în prezenta Politică.
Beneficiarul manifestă un interes deosebit pentru domeniul prelucrării datelor cu caracter personal, având o preocupare constantă pentru îmbunătățirea proceselor interne și actualizarea mijloacelor informatice, asigurând o calitate superioară a activităților de prelucrare realizate, în acord cu normele legale în vigoare.
Drepturile de proprietate intelectuală aferente platformei HABIO, respectiv design, desene, reprezentări grafice și text care sunt disponibile în cadrul website-ului aparțin în exclusivitate Beneficiarului.
Această Politică de confidențialitate vă informează cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal de către Beneficiar care își asumă calitatea de Operator de date cu caracter personal în relație cu clientul persoană fizică sau cu un reprezentant al unui partener persoană juridică interesat(ă) de serviciile companiei. De asemenea, vă rugăm să rețineți că putem prelucra datele dumneavoastră personale în alte contexte, de exemplu când vizitați site-ul nostru web sau când ne sunteți partener de afaceri pentru diverse produse sau servicii.
1.În ce scopuri vă prelucrăm datele personale?
Colectăm și folosim datele dumneavoastră în următoarele scopuri:
-
- Menținerea unei comunicări constante cu dumneavoastră în vederea vânzării sau închirierii imobilelor care constituie parte integrantă din ansamblul rezidențial HABIO, în cazul în care transmiteți o solicitare/sesizare în atenția noastră pentru obținerea unei oferte personalizate;
- Contactarea dumneavoastră în vederea vânzării sau închirierii imobilelor finalizate și a vă păstra la curent cu stadiul lucrărilor precum și cu noutățile companiei noastre;
- Încheierea unui contract de rezervare imobil, antevânzare cumpărare, vânzare – cumpărare sau închiriere precum si îndeplinirea, realizarea sau executarea oricăror formalități premergătoare încheierii unui contrat din cele susmenționate, dacă este cazul, realizarea sau îndeplinirea oricăror formalități presupuse de relația dumneavoastră cu banca creditoare în vederea achiziției imobilului.
- Facturare și relații cu clienții prelucrate pentru administrarea imobilului achiziționat / închiriat, dacă este cazul;
- Gestionarea sistemelor de comunicații şi IT precum şi pentru realizarea auditurilor de securitate asupra rețelelor noastre IT în eventualitatea unor incidente de securitate sau încălcări ale Regulamentului General privind Protecția Datelor, emiterea de rapoarte către instituțiile abilitate sau repararea unor erori de sistem;
- Îndeplinirea obligațiilor legale cu privire la arhivare, securitate, raportare, păstrarea evidențelor și a altor obligații legale;
- Îmbunătățirea serviciilor, identificarea potențialelor probleme cu privire la serviciile noastre, soluționarea eventualelor sesizări/reclamații înregistrate prin formularele de contact integrate în website, gestionarea corespondenței uzuale cu clienții noștri persoane fizice sau persoane juridice, precum și cu orice partener contractual al Beneficiarului în relație cu HABIO;
- Îndeplinirea cerințelor noastre de conformitate, cum ar fi cele care decurg din legile anticorupție, legile împotriva spălării banilor și alte legi privind infracțiunile economice, legile de reglementare în domeniul protecției datelor cu caracter personal, precum și cerințele de divulgare a unor date și informații privind activitatea comercială desfășurată, rezultate din legile aplicabile și dacă este cazul, codurile de auto-reglementare de conduită ca urmare a apartenenței noastre, acum sau în viitor, la diverse asociații comerciale.
2.Ce fel de date prelucrăm și cum facem acest lucru?
Putem colecta și utiliza următoarele date cu caracter personal care vă aparțin: Astfel de date personale includ:
- Numele și prenumele
- Informații de contact precum numărul de telefon și adresa de e-mail de serviciu sau adresa de mail personală de pe care ne contactați;
- Țara de reședință;
- Informații cerute de lege în cadrul semnării unui contract de rezervare imobil, antecontract de vânzare cumpărare, contract de vânzare cumpărare, contract de închiriere conform Codului civil și a legilor speciale aplicabile în domeniul achizițiilor imobiliare;
- Informații prelucrate prin intermediul fișierelor cookies pe care le utilizăm în cadrul platformei, astfel cum precizăm în capitolul 4 privind utilizarea cookie-urilor. Informațiile colectate prin aceste metode automatizate pot include, de exemplu, adresa IP a utilizatorului, tipul de browser utilizat, conținutul și paginile accesate pe website, durata și frecvența vizitelor, pentru a urmări mișcările utilizatorilor pe website;
- Totodată, dezvoltatorul HABIO, prelucrează în calitate de „Operator” conform GDPR, date cu caracter personal aparținând clienților săi persoane fizice (rezidenți proprietari sau chiriași), pentru transmiterea unor comunicări informative despre sau în legătură cu dezvoltările ansamblului rezidențial, îmbunătățirile aduse sau plănuite ori lucrările planificate în viitor sau desfășurate în prezent și stadiul acestora, situația unor demersuri legislative sau ca urmare a unor inspecții ale unor autoritati de stat.
Toate datele cu caracter personal și informațiile prelucrate le obținem de regulă direct de la dumneavoastră după cum urmează:
- online prin completarea formularului de contact online disponibile pe website;
- contact telefonic;
- e-mail transmis pe adresa office@habio.ro;
- clientul se poate prezenta fizic în strada Trifești nr. 4, etaj 1, apartament 1.1, sector 1, București, România;
- recomandare primită de reprezentanții noștri, urmând a contacta persoana interesată telefonic / e-mail;
- comunicare intre clienți și reprezentanții noștri prin intermediul paginilor HABIO din cadrul platformelor de socializare (ex. Facebook, Instagram) după caz.
În eventualitatea în care primim datele dumneavoastră de contact printr-o recomandare, la data primului contact pe care îl inițiem vom confirma cu dumneavoastră interesul manifestat pentru serviciile Beneficiarului și vom prezenta pe scurt modul în care vă prelucrăm datele cu caracter personal, solicitând-vă deopotrivă consimțământul pentru prelucrarea acestor date în scopul/scopurile declarat(e) conform prezentei Politici.
3. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor cu caracter personal care vă aparțin
Prelucram datele dumneavoastră cu caracter personal având una sau mai multe dintre următoarele baze legale:
- Am obținut consimțământul dumneavoastră prealabil pentru prelucrarea datelor dumneavoastră personale (Art. 6.1 lit. a, GDPR), în cazurile în care prelucrarea presupune necesitatea existenței acestei baze legale (consimțământ), cum ar fi utilizarea fișierelor cookie sau prelucrarea continuă a informațiilor primite printr-o recomandare. Puteți să vă retrageți acordul în orice moment. Vă puteți retrage consimțământul pentru toate procesările sau pentru scopuri individuale alese de dumneavoastră. Retragerea consimțământului nu va afecta legalitatea procesării pe baza consimțământului dumneavoastră înainte de retragere. Vă puteți retrage consimțământul prin trimiterea unui e-mail la adresa office@habio.ro.
- Prelucrarea datelor dumneavoastră personale este necesară pentru realizarea unui contract de rezervare imobil, antecontract de vânzare cumpărare, contract de vânzare cumpărare, contract de închiriere, sau a îndeplinirii formalităților și demersurilor necesare încheierii contractului între dumneavoastră și noi (articolul 6.1b GDPR). Termenii contractului se înscriu în și se completează astfel cu prevederile acestei Politici.
- Prelucrarea este necesară în vederea îndeplinirii unei obligații legale, pentru încadrarea în muncă sau pentru raportarea unor cazuri particulare (incidente de securitate, situații financiar-fiscale, audituri, demersuri juridice).
- Prelucrarea este necesară pentru scopul unor interese legitime urmărite de noi sau de o terță parte, respectiv o bancă / instituție de creditare cu care colaborăm în cazuri punctuale, parteneri cu ajutorul cărora realizăm materiale promoționale privind serviciile, proiectele pe care le organizăm sau desfășurăm), cu excepția cazului în care aceste interese încalcă sau contrazic drepturile și libertățile dumneavoastră fundamentale care necesită o protecție sporită a datelor cu caracter personal (Articolul 6.1 f, GDPR). Astfel, interesul legitim al Beneficiarului îl reprezintă menținerea unei baze de date în vederea transmiterii ofertelor comerciale și a comunicărilor de promovare a serviciilor noastre potențialilor noștri parteneri de afaceri.
4. Utilizarea cookie-urilor
Beneficiarul utilizează cookie-uri și dacă este cazul, alte tehnologii similare (beacons, pixeli etc.), pentru a gestiona sesiunile de conectare la platformă, pentru a oferi secțiuni ale paginilor web personalizate și a adapta conținutul pentru a reflecta nevoile și interesele specifice ale utilizatorilor.
Cookie-urile vor fi înțelese ca fiind date IT sub forma unor fișiere de mici dimensiuni, instalate în terminalul utilizatorului, de tip laptop, telefon mobil smartphone sau tabletă, incluzând fără limitare fișiere text, stocate în scopul utilizării unei pagini web. Aceste fișiere fac posibilă recunoașterea terminalului utilizatorului și prezentarea conținutului într-un mod relevant, adaptat preferințelor acestuia. De regulă, cookie-urile conțin numele paginii web de proveniență, data stocării pe terminalul utilizat și un număr unic sau IP.
Utilizăm următoarele categorii de cookie-uri:
Google Analytics
Beneficiarul utilizează Google Analytics versiunea 4, un serviciu de analiză web furnizat de Google Inc. („Google”). Google Analytics folosește module cookie (fișiere text introduse pe computer) pentru a ajuta operatorii de site-uri web să analizeze modul în care utilizatorii utilizează site-ul. Informațiile generate de fișierele cookie despre utilizarea acestui site (inclusiv adresa IP a utilizatorului) vor fi transmise și stocate de Google pe serverele acesteia din Dublin, Irlanda. Google va utiliza aceste informații în scopul evaluării performanței utilizării platformei, al compilării rapoartelor privind activitatea site-ului pentru operatorii de site și în furnizarea altor servicii legate de activitatea site-ului web și de utilizarea internetului și sunt puse la dispoziția noastră. Google poate, de asemenea, să transmită aceste informații unor terțe părți, în cazul în care acest lucru este cerut prin lege sau în cazul în care aceste terțe părți procesează informațiile în numele Google. Google nu va asocia adresa IP a utilizatorului cu alte date deținute de Google. Prin utilizarea acestui site, vă vom solicita consimțământul pentru prelucrarea datelor voastre de către Google în modul și în scopurile menționate mai sus.
Cookie-urile Google Analtyics sunt următoarele:
Denumire Cookie | Descrierea scopului | Durata de utilizare |
_ga | Folosit pentru a distinge utilizatori | 2 ani |
_gid | Folosit pentru a distinge utilizatori | 24 de ore |
Pentru a explica în detaliu cum utilizează Google cookie-urile și alte tehnologii similare, în ce scop și ce tipuri de cookie-uri sunt utilizate, vă rugăm să accesați Politica de cookies a Google. Exclusiv aplicabil fișierelor cookie de Google Analytics, vă rugăm să accesați acest link.
Facebook / Instagram (Meta)
SITE-ul HABIO utilizează module cookie specifice Meta – compania care deține Instagram și Facebook respectiv pixelul Facebook. Pentru a explica în detaliu cum utilizează Meta cookie-urile și alte tehnologii similare, în ce scop și ce tipuri de cookie-uri sunt utilizate, vă rugăm să accesați Politica de cookies Instagram / Politica de cookies Facebook.
Denumire Cookie | Descrierea scopului | Durata de utilizare |
_fbp | Folosit in scopuri de tracking a activității vizitatorilor website-ului pentru analiza în scop de marketing a Instagram conform Politicii de utilizare a fișierelor cookie de mai sus. | 3 luni de la data primei accesări a website-ului |
Cookie-uri de sesiune
Denumire Cookie | Descrierea scopului | Durata de utilizare |
october_session | Cookie funcțional, nespecificat | Până la închiderea sesiunii curente |
PHPSESSID | Cookie funcțional specific limbajului de programare PHP care menține diferite funcții în cadrul website-ului. | Până la închiderea sesiunii curente |
Pentru gestionarea utilizării modulelor cookie la nivelul platformei HABIO direct din setările browser-ului utilizat, transmitem în continuare link către instrucțiunile oferite de fiecare tip de motor de căutare utilizat:
- Cookie settings in Internet Explorer
- Cookie settings in Firefox
- Cookie settings in Chrome
- Cookie settings in Safari
- Setări cookie în Edge – Edge;
- Setări cookie în Opera – Opera.
5. Unde vă transferăm datele?
Ca regulă generală, Beneficiarul nu divulgă datele personale colectate către alte companii, organizații sau persoane din orice țară cu excepția entităților din grup și a altor organizații cu care putem colabora la un moment dat pentru a ne atinge scopurile contractuale sau ofertate. Prin urmare, putem trimite datele dumneavoastră cu caracter personal parțial sau în totalitate către unii dintre partenerii noștri contractuali, cum ar fi sub-antreprenori, companii de recrutare personal sau companii de promovare a serviciilor noastre. În orice moment, ne puteți solicita o listă actualizată a partenerilor contractuali care prelucrează datele dumneavoastră personale ca urmare a relației încheiate cu Beneficiarul, la adresa de mail office@habio.ro iar persoana responsabilă cu preluarea solicitărilor privind prelucrarea datelor va reveni în cel mai scurt timp posibil, însă cel târziu în termen de 30 de zile de la data primirii solicitării transmise.
Drept urmare, ne asigurăm că partenerii noștri respectă normele Regulamentului General privind Protecția Datelor și au implementat măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru protecția datelor cu caracter personal care vă aparțin.
De asemenea, în cazul în care ne este impus de lege, transmitem datele dumneavoastră către anumite autorități de stat care pot să solicite astfel de date și informații. Astfel, putem transmite date și informații despre dumneavoastră.
- Autorităților competente de reglementare a unor domenii specifice (cum ar fi domeniul construcțiilor sau domeniul medical), procurori și alți destinatari responsabili de punerea în aplicare a normelor privind transparența, precum și legile comerciale, civile, penale și/sau legile administrative;
- Autorităților, instanțelor, părților într-un litigiu, în măsura necesară pentru a respecta orice lege, reglementare, proces legal sau cerere guvernamentală aplicabilă;
- Consilieri profesioniști sau auditori, cum ar fi consilieri fiscali, auditori financiari, avocați, asiguratori, bănci și alți consilieri profesioniști externi din țările în care activăm.
Promovarea serviciilor / proiectelor noastre este realizată prin campanii de promovare punctuale sau recurente prin intermediul paginii companiei noastre din cardul platformelor de socializare dar si prin alte medii de promovare convenționale, online sau offline. Beneficiarul nu prelucrează date cu caracter personal care vă aparțin la nivelul acestei rețele. Astfel, dacă ne contactați prin funcția de mesagerie (chat) disponibilă în pagina dedicată, se va aplica Politica de confidențialitate a proprietarilor sau administratorilor respectivelor platforme (ex. Facebook sau Instagram si Whatsapp) pe care vă recomandăm să le accesați (disponibile mai jos) în vederea obținerii mai multor informații privind modul în care datele dumneavoastră cu caracter personal sunt prelucrate de aceste companii.
Politica de confidențialitate Facebook
Politica de confidențialitate Instagram
Politica de confidentialitate Whatsapp
6. Cat timp vă prelucram datele (perioada de stocare)?
Datele personale referitoare la interacțiunile dumneavoastră cu noi vor fi șterse conform termenelor de retenție stabilite în continuare. Perioadele de stocare a datelor cu caracter personal sunt specificate în tabelul de mai jos și se aplică pentru toate formatele de înregistrări, adică format hârtie și/sau electronic, cu excepția cazului în care se specifică altfel în prezenta Politică.
DEPARTAMENT | ACTIVITATE DE PRLEUCRARE | PERIOADA DE RETENȚIE |
Comunicări comerciale transmise prin e-mail | Transmiterea către utilizatorii/clienți care au completat datele formularului de contact integrat în website sau care sunt interesați de ofertele companiei și care ne-au oferit adresa de e-mail în acest sens. | 6 luni de la data transmiterii fiecărei sesiuni de comunicări comerciale ulterior acestea sunt șterse integral din evidentele companiei. |
Comercial | Apeluri telefonice pentru comunicări directe cu dumneavoastră | În prezent nu stocăm apelurile telefonice |
Relații cu clienții | E-mail primit de la CLIENT pentru formularea unei reclamații / sesizări | 3 ani de la data primirii acestuia în format fizic cât și în format electronic |
Relații cu clienții | E-mail primit de la CLIENT pentru transmiterea unei solicitări în legătură cu activitatea comercială a companiei | 3 ani de la data primirii acestuia în format fizic cât și în format electronic. Dacă respectivele e-mailuri nu au impact juridic sau economic important în activitatea companiei, atunci acestea pot fi șterse la intervale mai scurte în funcție de decizia punctuală stabilită în ierarhia internă a organizației. |
Datele clienților care nu au semnat încă un contract cu ……………………………. dar cu care avem o comunicare continuă din punct de vedere al interesului manifestat pentru proiectele noastre. | Până la data exprimării unui drept limitativ pentru prelucrarea datelor de către companie. | În general, până la data solicitării ștergerii datelor sau până la data la care am aflat că datele au devenit inactive. În mod, actualizăm această bază de date ori de câte ori avem sau ni se aduce la cunoștință despre modificări ale acestor date și în orice caz, în fiecare an operăm actualizarea bazei de date și eliminăm prin ștergere informațiile care nu mai sunt actuale. |
Utilizatori sau clienți inactivi din baza noastră de date, cu care nu comunicăm regulat, respectiv utilizatori interesați care au completat formularul de contact din cadrul website-ului sau ne-au contactat prin intermediul paginilor noastre de Facebook sau Instagram sau a căror date le prelucrăm în urma unei recomandări. | 6 luni de la data ultimei comunicări apoi ștergem datele cu caracter personal ale respectivului utilizator/client | 10 ani de la data încetării contractului |
Consimțământ revocat | În maxim 30 de zile de la revocarea consimțământului acordat, ștergem datele cu caracter personal prelucrate, daca legea nu prevede altfel in cadrul desfășurării activității. | 10 ani de la data încetării contractului |
Comunicări scrise (e-mail) | 1 an de la data transmiterii e-mailului, cu excepția cazului în care relația juridică existentă (existenta unui contract semnat de închiriere sau vânzare – cumpărare) ne obligă să stocăm anumite informații pe o perioadă mai lungă, în funcție de prevederile legale în vigoare. | 1 an de la data ultimului contact |
Fișiere cookies | Termenele de prelucrare ale datelor cu caracter personal sunt prevăzute punctual în capitolul 4 privind utilizarea cookie-urilor. | Până la data solicitării ștergerii datelor sau până la data la care am aflat că datele au devenit inactive. |
Pentru informații cu privire la termenele de stocare ale unor activități de prelucrare a datelor personale în cadrul companiei, care nu se regăsesc specificate în prezenta Politică, vă rugăm să transmiteți solicitările dumneavoastră pe adresa de e-mail office@habio.ro sau prin accesarea celorlalte mijloace de comunicare puse la dispoziție în cadrul prezentei Politici.
7. Solicitările de ștergere a datelor
Puteți solicita ștergerea datelor cu caracter personal trimițând un email pe adresa office@habio.ro în care trebuie să precizați următoarele:
- Datele dumneavoastră de contact pentru transmiterea răspunsului/punctului de vedere al companiei;
- Numele dumneavoastră;
- Activitățile de prelucrare prin care datele au fost colectate sau procesate (recrutare, contract încheiat, etc);
- Tipul datelor colectate sau prelucrate pe care doriți să le ștergeți;
- Numărul total de înregistrări care trebuie șterse;
Termenul de răspuns la solicitarea transmisă este de cel mult 30 de zile de la data transmiterii solicitării. În măsură în care, complexitatea solicitării dumneavoastră implică necesitatea prelungirii termenului de răspuns pentru, prelungirea nu va depăși un lu termen de 30 de zile lucrătoare. În acest sens, un reprezentant al companiei vă va comunica situația solicitării transmise. În măsura în care solicitarea transmisă, se va soluționa după evaluarea acesteia în cadrul Beneficiarului cu ștergerea datelor menționate, vom trimite în atenția dumneavoastră un document care reprezintă punctul de vedere al companiei cu privire la solicitarea dumneavoastră și acțiunile întreprinse, prin mijlocul de comunicare agreat. Documentul va cuprinde cel puțin următoarele informații:
- Scopul/scopurile pe bază pentru care datele au fost prelucrate;
- Date care au fost șterse/eliminate/distruse și activitatea de prelucrare din cadrul Beneficiarului de care acestea au aparținut;
- Numărul de înregistrări eliminate.
Documentul fizic transmis, este semnat de un reprezentant al Beneficiarului și este stocat și scanat în format electronic, pentru o perioadă de 3 ani de la data transmiterii notificării, urmând ca după această perioadă documentul original să fie distrus și reciclat. Dacă punctul de vedere va fi transmis prin email, acesta va fi stocat pe serverele companiei o perioadă de 3 ani de la data transmiterii acestuia către solicitant pe adresa de mail furnizată, apoi va fi șters.
Dacă trimiteți o solicitare către Beneficiar în vederea accesului la activitățile de procesare a datelor dumneavoastră personale în compania noastră, vă rugăm să aveți în vedere că, din cauza procesării continue a datelor dumneavoastră personale și luând în considerare rutina stabilită în sistemele noastre pentru ștergerea informațiilor prelucrate în condițiile prezentului capitol, încercăm să vă menținem datele actualizate și exacte în orice moment. Astfel, această procesare de rutină poate implica modificarea sau ștergerea informațiilor personale pe care le procesăm, după ce ați trimis o solicitare către noi. În acest caz, Beneficiarul va furniza informațiile deținute în momentul în care vă trimitem răspunsul, chiar dacă acestea diferă de informațiile pe care le-am avut stocate la data trimiterii solicitării. Rețineți că ștergerea datelor dumneavoastră personale este o procedură pe care Beneficiarul ar fi efectuat-o chiar dacă nu ați fi trimis solicitarea.
8. Sesizări, întrebări si reclamații
În funcție de situație, aveți anumite drepturi cu privire la datele dumneavoastră personale. Aveți dreptul să:
- Solicitați acces la datele dumneavoastră personale
- Solicitați rectificarea datelor dumneavoastră personale
- Solicitați ștergerea datelor dumneavoastră personale
- Solicitați restricționarea procesării datelor dumneavoastră personale
- Solicitați portabilitatea datelor, în măsura în care sunt întrunite condițiile portabilității datelor personale
- Dreptul de a nu fi supus/supusă unui proces automat de decizie sau realizare unor activități de creare de profiluri. La data prezentei, Beneficiaru nu prelucrează date personale prin activități care presupun luarea unor decizii în mod automat și nici prin creare de profiluri (profilare).
- Obiectați pe motive specifice situației dumneavoastră
- Dreptul de a vă adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;
- Puteți exercita aceste drepturi online utilizând adresa de mail a persoanei responsabile cu prelucrarea solicitărilor privind prelucrarea datelor personale: office@habio.ro.
Informațiile Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal:
B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30
Sector 1, cod poștal 010336
București, România
Website: https://www.dataprotection.ro/
9. Informații suplimentare pentru situații specifice
Datele dumneavoastră personale sunt solicitate în scopul realizării interacțiunii cu dumneavoastră, astfel cum este stabilită prin formularul de contact de pe website, prin transmiterea unui e-mail sau prin apelare telefonică. Dacă nu ne furnizați datele dumneavoastră personale nu vă putem transmite oferte personalizate, informații despre proiectele noastre viitoare, sau despre stadiul lucrărilor din cadrul ansamblului rezidențial.
10. Modificări ale acestei declarații de protecție a datelor
Deoarece colectarea și utilizarea datelor dumneavoastră se pot schimba în timp, vă rugăm să mențineți datele de profil actualizate, sau să ne solicitați actualizarea acestora, ori de câte ori intervin schimbări, pentru a reflecta întotdeauna corect practicile noastre de prelucrare a datelor. Vă recomandăm să revizuiți din când în când prezenta Politică de confidențialitate pe care o putem modifica oricând, în măsura în care au intervenit schimbări legislative sau dacă au intervenit schimbări în activitatea noastră de business.
11. Operatorul datelor cu caracter personal și informații de Contact
Operatorii de date cu caracter personal responsabili pentru prelucrarea datelor cu caracter personal sunt:
Societatea Comercială: Habio AG Development SRL
Adresa sediului social: Bucuresti sectorul 3, str. Gura Putnei, Nr. 86-90, Camera 1, scara 2, etaj 6, ap. 90
Număr de telefon: 0746510510
Adresă de e-mail: office@habio.ro